Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

вівторок, 4 лютого 2014 р.

Печворк у скрапі. МК від Юлії Скребньової.

Привіт!!!
У вас іноді залишаються шматочки тканинок, які так шкода викинути???
От і в мене вони завжди є)))
Тому сьогодні я вирішила показати як їх можа використати в скрапі і не тільки.
Потрібні матеріали:
*флізелін (тоненький)
*тканина (можуть бути будь-які відрізочки, з яких вдасться нарізати однакові квадратики)
*швейна машинка
*праска
*ножиці
*олівець
*лінійка

   1. Нарізаємо потрібну нам кількість квадратиків. Я користуюсь металевою лінійкою і маркером по тканині. Роблю розмітку і розрізаю ножицями. Розрахунок: мені потрібне для блокноту полотно розміром 42х27 см. Я вирішила шити його із квадратиків розміром 5х5 см, по 1 см забереться з кожної сторони на шви, тому рахую кожен квадратик як 3х3 см. 42/3=14 квадратиків і коротша сторона 27/9=3 кв. 14*9=126 Саме стільки квадратиків мені потрібно.


  2. Беремо наш флізелін (попередньо прорахуйте його величину, щоб усі квадратики вмістилися, тут рахуємо із припусками на шви) і на клеєвій стороні наносимо розмітку ( в мене 14 на 9 клітинок розміром 5х5 см)


  3. Розкладаємо наші квадратики із тканинки у клітинки в довільному порядку і припрасовуємо гарячою праскою.


  4. Тепер беремось за машинку. Згинаємо на виворотній стороні вздовж зрізів, даємо припуск на шов 1 см і прошиваємо всі полоси. Спочатку в одну сторону


а так в нас буде на лицьовій стороні


  5. Розрізаємо і розпрасовуємо шви.


  6. Тепер по вертикалі. Також зшиваємо, розрізуємо і розпрасовуємо.



а ось і наше готове полотно 


Обклеюємо обгортку блокноту такою тканинкою і маємо блокнотик готовий для декорування


І мій блокнотик для записів про синочка


Маю надію, що все зрозуміло написала, а якщо ні, то чекаю на ваші запитання.

Приємної творчості!!!

5 коментарів:

  1. Очень полезный МК, я в таком стиле обложку на альбом делала. Сначала казалось страшно и трудремко, но если все делать не торопясь и по МК - все получится! http://irinafresh.blogspot.ru/2013/08/sweet-scrapmaster.html

    ВідповістиВидалити
  2. Юльчику, для мене печворк завжди був китайською грамотою! Тепер ситуація прояснюється :) Дякую за чудовий і доступний МК!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно вийшло))) краса....це ж скільки роботи)))

    ВідповістиВидалити